FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania lub wątpliwości przed nawiązaniem ze mną kontaktu? Mam nadzieję, że poniższa lista ułatwi Ci podjęcie decyzji.
Przede wszystkim wiedz, że widziałam mnóstwo bałaganów. Nie oceniam i podchodzę do sytuacji empatycznie – mam świadomość, że za nimi może stać wiele przeżyć, emocji i doświadczeń. A jak się dowiesz z artykułu, sama kiedyś byłam po drugiej stronie barykady 🙂
Pamiętaj, że moją rolą jest wesprzeć Cię w tym, aby Twoja przestrzeń była dla Ciebie sprzyjająca, a cały proces był dla Ciebie jak najbardziej przyjazny.
1. Jakie usługi oferujesz?
Oferuję kompleksową organizację przestrzeni, w tym decluttering (porządkowanie rzeczy), organizację pomieszczeń (kuchni, garderoby, pokoju dziecięcego), planowanie zabudowy oraz pomoc przy przeprowadzkach. Moje usługi są elastyczne – mogę zająć się całym procesem, od porządkowania przestrzeni po organizację i stworzenie funkcjonalnych systemów przechowywania. Pomagam również w przeprowadzkach, zarówno w zakresie pakowania, transportu, jak i organizacji przestrzeni w nowym miejscu. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Usługi. Jeśli pojawi się u Ciebie potrzeba, której nie wyszczególniłam w opisie – porozmawiajmy 🙂
2. Jak długo trwa proces organizacji przestrzeni?
Czas realizacji usługi zależy m. in. od tego, jak dużą przestrzeń chcemy uporządkować, ile jest w niej rzeczy i czy wymaga również declutteringu. Organizacja jednej szafy może zająć kilka godzin, ale kompleksowa organizacja kuchni czy garderoby może potrwać kilka dni. Wszystko dopasowuję do Ciebie, więc razem ustalimy tempo, które Ci odpowiada. W przypadku złożonych projektów, jeśli zależy Ci na jak najszybszej realizacji, do pracy tworzę zespół (certyfikowane absolwentki Architektury Porządku).
3. Czy muszę być z Tobą podczas realizacji usługi?
To zależy 🙂 Podczas declutteringu ostateczna decyzja należy do Ciebie, więc o ile wstępne sortowanie mogę zrobić sama, o tyle potrzebuję Cię do podjęcia decyzji. Oczywiście będę przy tym stać na straży celu, będę Cię wspierać i motywować. Ale niczego nie wyrzucę bez Twojej zgody.
Podczas organizacji możesz, ale nie musisz. Zalecam być w pobliżu podczas pierwszego spotkania, by poznać Twoje oczekiwania. Potem, jeśli wolisz, mogę zająć się resztą sama, a Ty możesz odpoczywać lub skupić się na innych sprawach. W przypadku większych zleceń, takich jak przeprowadzki, warto wcześniej ustalić dostępność lub być w pobliżu na szybkie konsultacje.
4. Jak będzie wyglądała współpraca, jeśli jestem w innym mieście? Czy oferujesz usługi zdalne?
Tak, większość usług możemy zrealizować zdalnie! Omówimy wszystko wszystko przez internet, przygotuję plan działania, listy zakupowe i będziemy umawiać się na spotkania online, aby wesprzeć Cię w realizacji zadań.
5. W jakich godzinach pracujesz? Czy możliwe jest wykonanie usług w weekendy?
Pracuję elastycznie – spokojnie, nie musisz brać urlopu. Zdaję sobie sprawę, że wielu moich klientów pracuje na etacie, dlatego dostosowuję terminy i organizację pracy do Twojego planu – możemy działać popołudniami/wieczorami, a także w weekendy.
6. Co zrobić, jeśli mam rzeczy do oddania lub sprzedaży?
Jeśli masz rzeczy do oddania lub sprzedaży, mogę Ci pomóc w ich przygotowaniu do sprzedaży i wskazać, gdzie możesz je sprzedać lub jak oddać w odpowiednie miejsce (np. organizacje charytatywne).
7. Czy pomożesz mi pozbyć się rzeczy, z którymi nie wiem, co zrobić?
Tak, podczas procesu declutteringu pomogę Ci podjąć decyzję, co zatrzymać, a co oddać, sprzedać lub wyrzucić. Zastosuję sprawdzone metody, które pomogą Ci przejść przez ten proces bez stresu. Zawsze możesz liczyć na moje wsparcie, żeby pozbyć się tego, co już Ci nie służy!
8. Czy mogę zamówić usługę tylko dla części przeprowadzki, np. tylko organizację kuchni w nowym mieszkaniu?
Tak! Jeśli zależy Ci na jednej przestrzeni, np. na organizacji kuchni, to działamy w tym zakresie. Ustalamy szczegóły, a ja dla Ciebie wszystko zaplanuję, by było Ci jak najbardziej funkcjonalnie i wygodnie.
9. Co się dzieje, jeśli efekty pracy nie będą zadowalające?
Moim celem jest, żebyś był_ w 100% zadowolon_! Dokładam wszelkich starań, żeby przestrzeń była jak najlepiej dopasowana do Twoich potrzeb. Dlatego bardzo ważne jest, abyś podczas naszych wstępnych rozmów przekazał_ mi jak najwięcej informacji odnośnie do codziennych zwyczajów Twoich i Twoich współdomowników. Jeśli jednak coś Ci nie odpowiada, śmiało daj mi znać, poprawimy to, aż będziesz w pełni usatysfakcjonowan_!
10. Czy oferujesz również usługę organizacji przestrzeni w biurach?
Tak! Jeśli chcesz uporządkować swoje biuro lub przestrzeń do pracy, chętnie Ci pomogę. Oferuję rozwiązania, które będą funkcjonalne, estetyczne i sprzyjające wydajności. Przekształcimy biuro w przestrzeń, w której będzie Ci się przyjemnie pracować!
11. Czy mogę liczyć na pomoc w długoterminowym utrzymaniu porządku?
Tak, oferuję również usługi cykliczne, które pomogą Ci utrzymać porządek na dłużej. Po wstępnej organizacji przestrzeni, możemy umówić się na regularne spotkania, abyś nie musiał_ się martwić o to, jak utrzymać ład w swoim domu.
12. Czy muszę zakupić określone produkty do organizacji?
To zależy od tego, jakie masz potrzeby. Jeśli decydujesz się na usługę organizacji, to przygotowuję dla Ciebie listę zakupową rozwiązań organizacyjnych wraz z informacją, do czego zostaną wykorzystane. Na wcześniejszym etapie ustalamy budżet i potrzeby – dlatego tak ważne jest, abym miała od Ciebie już na początku komplet informacji. Dzięki temu mogę dobrać produkty do Twojego wnętrza w ramach ustalonego budżetu.
13. Czy to jest usługa tylko dla osób, które mają dużo rzeczy do uporządkowania?
Zdecydowanie nie! Nawet jeśli masz mało rzeczy, ale mimo tego przestrzeń szybko się bałagani, chętnie pomogę Ci w przygotowaniu funkcjonalnego systemu przychowywania.
14. Jakie będą dalsze kroki po zakończeniu współpracy?
Będę z Tobą w kontakcie, żeby sprawdzić, jak organizacja się sprawdza. Jeśli coś będzie do poprawy, zawsze możemy wprowadzić drobne zmiany.
